مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:252023-12-30اقتصادي

برگزاری پنجمین میز تعمیق ساخت داخل در  جشنواره ملی فولاد


رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، با تاکید بر نقش نهضت بومی سازی در کاهش ارزبری و اهمیت بر افزایش عمق داخلی سازی، از برگزاری پنجمین میز تعمیق ساخت داخل در جشنواره ملی فولاد در اواخر ماه جاری خبر داد.

- رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، با تاکید بر نقش نهضت بومی سازی در کاهش ارزبری و اهمیت بر افزایش عمق داخلی سازی، از برگزاری پنجمین میز تعمیق ساخت داخل در جشنواره ملی فولاد در اواخر ماه جاری خبر داد.

طبق اعلام انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به ایسنا، بهرام سبحانی، رییس انجمن مذکور ضمن اشاره به نقش نهضت بومی سازی در کاهش ارزبری در تولید فولاد، یادآور شد: از سال 1397 که نهضت بومی سازی و بهره برداری حداکثری از توان ساخت داخل در زنجیره فولاد با قوت و همت مضاعفی دنبال شد؛ ارزبری تولید فولاد کاهش قابل ملاحظه ای یافته و با بیش از 60 درصد کاهش به 65 دلار به ازای هر تن رسیده است.

رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران خاطرنشان کرد: یکی از بارزترین جلوه گاه های این دستاورد، جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد است که هر ساله به متولی گری انجمن تولیدکنندگان فولاد و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارتخانه های صمت و علوم و سازمان ایمیدرو برگزار می شود و طی آن شرکت های بزرگ فولادی و معدنی فرصت های ساخت داخل خود را ارائه می کنند و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین میز تعمیق ساخت داخل در  جشنواره ملی فولاد

برگزاری پنجمین میز تعمیق ساخت داخل در  جشنواره ملی فولاد